Reklamačný formulár
V prípade, že chcete u nás zakúpený tovar reklamovať, prosíme vyplňte formulár. Následne nám zašlite tovar na adresu LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o., Baltická 12, 040 12, Košice. Po obdržaní tovaru Vám náš pracovník vystaví 'Reklamačný protokol', ktorý bude obsahovať všetky údaje o tovare, závade a dátume prijatia reklamácie. Deň vystavenia reklamačného protokolu bude považovaný za deň začatia reklamačného procesu. Vašu reklamáciu sa budeme snažiť vybaviť v čo možno najskoršom termíne, najneskôr však do 30 dní od začatia reklamačného procesu. O ukončení reklamácie Vás budeme informovať prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Náklady na dopravu reklamovaného tovaru do sídla LAVERNA SLOVAKIA, s.r.o. hradí zákazník. Náklady na opätovné doručenie tovaru zákazníkovi hradí predajca. V prípade neuznania reklamácie môžete si reklamovaný tovar prevziať osobne alebo Vám ho pošleme dobierkou. V prípade akýchkoľvek nejasností ohľadne reklamácie nás kontaktujte telefonicky (+421) 0948 00 84 51 alebo prostredníctvom e-mailu info@OOPP.sk Radi Vám poradíme alebo pomôžeme.
Reklamovaný tovar preberieme len vyčistený.